Klantenservice
Klachtenafhandeling
Bij Creatieve Hobby's streven we ernaar om jou de beste producten en service te bieden. Toch kan het voorkomen dat iets niet naar wens verloopt. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn, en daarom doen we er alles aan om jouw klacht snel en naar tevredenheid op te lossen. Jouw feedback helpt ons bovendien om onze dienstverlening continu te verbeteren.
Hoe dien je een klacht in?
Heb je een klacht over een product, levering of onze service? We nemen jouw klacht serieus en willen dit zo snel mogelijk oplossen. Je kunt jouw klacht op de volgende manieren indienen:
- Via e-mail: Stuur ons een e-mail naar info@creatievehobbys.nl met een duidelijke omschrijving van de klacht, het ordernummer en je contactgegevens. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren.
- Telefonisch: Onze klantenservice staat klaar om je telefonisch te helpen. Bel ons tijdens kantooruren naar 085 800 1418, en een van onze medewerkers zal je klacht direct in behandeling nemen, indien de telefoon niet opgenomen kan worden kun je de voicemail inspreken, je krijgt dan zo spoedig mogelijk, maar in elk geval binnen 24 uur reactie.
- Via ons contactformulier: Vul het contactformulier op onze website in. Geef hierbij zoveel mogelijk details over je klacht, zodat we je zo snel en efficiënt mogelijk kunnen helpen.
Zodra we jouw klacht hebben ontvangen, krijg je van ons een bevestiging. Ons team zal de situatie onderzoeken en streven naar een oplossing binnen 2 werkdagen. Indien nodig nemen we contact met je op voor aanvullende informatie. Ons doel is om een oplossing te vinden waar je volledig tevreden mee bent.
Garantie en Retourbeleid
Veel klachten kunnen te maken hebben met garantie of retourneren. We willen je eraan herinneren dat je bij Creatieve Hobby's altijd recht hebt op een eerlijke afhandeling volgens ons garantie- en retourbeleid. Mocht je product defect zijn of niet voldoen aan je verwachtingen, dan kun je het binnen de gestelde termijn retourneren. Raadpleeg hiervoor onze pagina retourneren voor meer informatie.
Jouw Feedback is Waardevol
Bij Creatieve Hobby's zien we klachten niet als een probleem, maar als een kans om te verbeteren. Jouw feedback helpt ons om onze producten en diensten te optimaliseren, zodat we elke dag beter kunnen worden. We bedanken je dan ook voor het melden van je klacht en voor het vertrouwen dat je in ons stelt.
F.A.Q.
Heb je een klacht over een product, levering of onze service? We nemen jouw klacht serieus en willen dit zo snel mogelijk oplossen. Je kunt jouw klacht op de volgende manieren indienen:
- Via e-mail: Stuur ons een e-mail naar info@creatievehobbys.nl met een duidelijke omschrijving van de klacht, het ordernummer en je contactgegevens. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren.
- Telefonisch: Onze klantenservice staat klaar om je telefonisch te helpen. Bel ons tijdens kantooruren 085 800 1418, en een van onze medewerkers zal je klacht direct in behandeling nemen. Mochten we even niet bereikbaar zijn, spreek dan de voicemail in, we reageren altijd zo snel mogelijk maar op werkdagen zeker binnen 24 uur.
- Via ons contactformulier: Vul het contactformulier op onze website in. Geef hierbij zoveel mogelijk details over je klacht, zodat we je zo snel en efficiënt mogelijk kunnen helpen.